Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:49

24/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Tiden bara springer iväg och det händer saker hela tiden. Idag har jag varit på 30-årskalas för min faster och satt mittemot dessa finingar (ja de är fin fast man inte riktigt ser det här). Det spelas visst spel på telefonerna.


Jag har även gått en vecka i skolan och det känns fortfarande riktigt bra! Jag är peppad och tror att den här utbildningen kan ge mig jobb så småningom och det är ju vad som är mitt mål. 

Hösten har anlänt och med det även jaktsäsongen. Så i helgen så är Erik borta i Ytterhogdal och jagar så jag hänger med Simson. Det är verkligen härligt med hund, även fast inte Erik är hemma så är jag ju inte ensam, jag pratar ju på massa med Simson och han ser till att jag kommer ut i finvädret.

Den här bilden är tagen igår efter att Simson råkade gå på elstängslet och blev sedan "mammig" resten av dagen. Han ville ligga nära hela tiden och sa inte ett ljud på hela dagen. Usch det skar i hjärtat när jag hörde hans skrik jag trodde ju att han höll på att dö, det lät ju så... Men det är ju ingen fara med de där stängslen det är bara det att det inte är direkt skönt att få en sån stöt. Min lilleputt!


0 kommentarer:

Subscribe