Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:27

Sjukdomar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag har väl aldrig varit med om att så många har varit så sjuka i februarimånad. Det här året måste vara nåt rekordår. I princip alla runt omkring mig har varit sjuka och vissa i flera veckor. På mitt jobb har alla varit sjuka minst 1 gång och jag har fått hoppa in och jobba extra för alla. Jag däremot har inte känt ett uns till sjukdom, varken jag eller erik har varit sjuk på hela hösten eller vintern. Det enda som varit i vår familj är att katterna nyser :) Söta små nysar.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Glömde säga att jag är jättetacksam om ni vill hjälpa till med flytt. Många lådor blir det men inte så många möbler tycker jag det känns som eftersom jag inte kommer ta med nån teve å vissa andra försvinner före flytt.... allt ska helt enkelt inte med.

Hör av mig närmare om när det blir

M

Subscribe