Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:53

Ny i klubben

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu är tiden kommen. Jag har precis klickat hem en app-telefon. Jag kanske är sist med att skaffa en sån men jag har haft så bra abonnemang på min gamla telefon och därför inte velat byta förrän den gick sönder och jag kunder byta både abonnemang och telefon samtidigt. Men nu skulle Erik byta och vi blev tipsade om ett väldigt bra erbjudande så vi nappade båda två. Det blev en Samsung Galaxy SII, säger mig inget men ni kanske vill veta. Vi fick telefonen helt gratis när vi tecknade abonnemang på 2 år, gratis är gott tänkte jag :) Ja så nu blir jag väl en sån där som har hela livet i telefonen och näsan ständigt i nåt spel, hoppas inte det. Jag hoppas att jag kommer komma ihåg hur man umgås utan mobil ändå.

3 kommentarer:

maria sa...

Blir ju inte gratis eftersom du betalar av telefonen på de där två åren.. ;) I'm a party pooper.. Mohahaha! Men grattis till den städigt uppkopplade vardagen. Livet kommer aldrig mer bli sig likt. :)

allmän klagan, stark kärlek sa...

det sjuka med det här erbjudandet var att man verkligen fick telefonen! Ingen avgift alls, bara abonnemanget. Kolla: https://shop.halebop.se/mobiler/Samsung/Galaxy-S2-4G

maria sa...

Aha, gött! Det är ju superbra! Halebop Rubbet har jag också :)

Subscribe