Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

08:25

Sommarens mål

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Den här veckan är det nya tag som gäller. Det är skärpning vad gäller maten och träningen. Jag och Erik har ju ätit lchf under veckorna men fuskat på helgerna så sedan i jul har vi varken gått upp eller ner. Men den här veckan är det nya tag! Mitt mål i november var att gå ner 10 kg till sommaren och jag har cirka 5 kg kvar.

Sen så kommer vi till träningen, mitt mål är att springa en mil snabbare än vad jag gjorde förra året. Så den här veckan börjar jag träningen på riktigt utomhus. Jag var ute och sprang igår och jag kan bara säga att det gick mycket bättre än förra årets premiärtur så jag har gott hopp om att årets träning ska bli kul!

Förra året sprang jag Lidingömilen mot Eriks systrar men i år blir det nog Tjejmilen mot åtminstone min syster, få se om även systrarna Ahl hänger på :)

0 kommentarer:

Subscribe