Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:11

Längtan till det okända

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Fy vad jag längtar tills vi ska åka till Venedig! Konstigt att längta till något man inte vet vad det är eller hur det ser ut men längtan är nog mer att bara få vara ledig och åka bort med Erik. Jag ser fram emot allt, resan ner till Uppsala, flygplats, flygresan, hitta hotellet, vandra omkring på okända gator och framförallt äta god mat! Erik och jag har en förmåga att få allt att bli roligt och njuta av varje sak vi gör även om det kan vara en så simpel sak som en bilresa.

Ååh jag vill åka nu!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Kommer bli underbart det där Emma. Förstår att du längtar.

Jag är faktiskt lite sugen själv att se hur Venedig ser ut egentligen. Jag känner bara till vattnet och gondolerna samt att det ska finnas nåt torg där med massor av fåglar.... om inte det var nån annan stad nu då.

Men först på önskelistan står Engelska bygden. Helst bli skjutsad runt så jag kan dricka öl om jag vill. Besöka Skottland, Irland m.m.

Nån gång kanske.....

Men lycka till med er resa å njut av varje del av den.

Subscribe