Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:00

Melodifestivalen deltävling 1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Igår var årets första melodifestival och jag älskar att det är igång.

Mina tankar om gårdagen: Rätt låtar gick vidare. Tror att Loureens låt kommer växa ju mer man hör den och bli lika stor hit som hennes låt förra året.

Torsten Flinck var förvånansvärt bra, jag gillade låten och framträdandet vilket jag inte trodde att jag skulle göra, men det var väl mina förutfattade meningar om den mannen som hade bestämt det.

Sämst tror jag nästan att Afrodite var. Deras låtval hade inte utvecklats något sedan de var med för 10 år sedan. Dansen kändes lika som för 10 år sedan. Det enda som var lite annorlunda i numret var kläderna och de var sämre än för 1 år sedan, bra gjort.

Kvällens bästa var Gina i green room och mellanakten "bögarnas fest", fler såna mellanakter tack!

Nästa helg ska jag och Erik bort och missar då delfinalen, tråkigt men kul med kvalitetstid för att gå på showen som Erik fick i julklapp av mig, Ljust och fräscht

0 kommentarer:

Subscribe