Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:02

Varför bloggar jag så sällan?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det finns faktiskt en anledning till varför jag är så grymt dålig på att blogga, tillgängligheten. Helst av allt skulle jag vilja ha en telefon som det gick att blogga ifrån, det vore så grymt smidigt. Sen så är det så att jag alltid har Eriks dator när jag surfar på internet men den har tyvärr bestämt sig för att det inte funkar att blogga från den. Så när jag ska blogga måste jag alltså plocka fram en dator jag nästan aldrig använder och knäppa på den för att just blogga. Det blir alldeles för jobbigt eftersom man bara vill kunna skriva direkt man tänker att man vill skriva ett inlägg. Stackars lilla i-landsflicka...

Nu till något annat. Jobbet som jag var på intervju på, det hade 200 som sökte och jag fick komma på intervju sedan dröjde det flera dagar innan jag fick höra något. När chefen därifrån ringde så sa han att det hade tagit lång tid eftersom han hade velat mellan mig och en till och tyvärr så fick jag inte jobbet. Jag kom alltså 2:a av 200, frustrerande snubblande nära.

Men men nu har jag ju iaf Kappahl vikariatet så jag har ju nånting iaf.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Asch, att bli tvåa är värre än att bli 199a

Nästa gång.... håller tummarna.

Hoppas jobbet på Kappahl i alla fall ger mer än akassan...

Subscribe