Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:35

Längtar efter varmare tider

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag är ingen vintermänniska men på senare år så har jag iaf slutat hata vintern och lärt mig uppskatta den. Men när det blir februari ja då börjar jag längta efter vår och sommar. Jag längtar efter massa saker. Längtar efter att få uppleva ännu en ny årstid i huset. Längtar efter att se vilka blommor som möjligtvis ploppar upp i trädgården när solen värmer på. Längtar efter att ta ut en stol och sitta och sola mot husväggen, det finns väl inge underbarare än kyla i luften och värmande sol. Jag längtar efter att börja arbeta med husets utsida! Helt enkelt så tror jag att jag längtar efter att vara ute utan att frysa.

Men jag måste säga att den tiden vi lever i nu oxå har sina fördelar. Då pratar jag om TV, jag knarkar tv en hel del. Njuter nu när det är programstarter varje kväll, nu ser jag på Stylisterna, Top model sverige, Biggest loser sverige, Lyxfällan, Sveriges värsta bilförare, Sveriges mästerkock, Så ska det låta, På spåret, Gladiatorerna, all skidåkning och skidskytte och framförallt så börjar Melodifestivalen på lördag! Som ni ser så går det ingen nöd på mig nu heller :)

0 kommentarer:

Subscribe