Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:29

Sullig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

I helgen ringde jag och beställde hämtmat och åkte sedan och hämtade maten 10 minuter senare. Jag parkerar, tar ut pengar och går in och säger att:
"Jag har beställt två kebab med bröd".
"Vill du ha kebab med bröd?". (åsså skriver han upp på lappen)
"Ja, men jag ringde och beställde nyss".
"Nej"
"Jo jag har beställt"
"Kanske du har ringt en annan pizzeria?"
Då går det upp ett ljus för mig att jag har åkt till fel pizzeria. Fy vad jag tyckte att det var pinsamt! Pinsamt att jag insisterade på att jag hade ringt och nu pinsamt att jag ju faktiskt hade valt en annan pizzeria att handla på. Så när jag skulle gå så visste jag ju inte vad jag skulle säga så jag klämde ur mig:
"Jag handlar här en annan gång :)".

Snacka om sullig och tankspridd!

1 kommentarer:

Lisa sa...

Haha, du är så rolig Emma!!

Subscribe