Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:02

Det svåra hörnet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det här hörnet bredvid soffan i vardagsrummet var perfekt för julgranen men sen har det varit lite svårt att veta vad vi skulle göra med det. Eller vi har vetat att vi ville ha en liten läshörna men vi har inte haft någon fåtölj. I lördags lyckades jag fynda den här fina fåtöljen på Erikshjälpen för 125 kr. Den gick visst hem direkt hos kära Bobbo som nog har fått en ny favoritplats :) Jag tror att jag känner mig nöjd med den här hörnan nu. Älghornet som vi har haft så svårt att veta vart vi skulle få upp har nu hittat sin rätta plats. Det är Eriks stolthet som jag tror att han sköt när han var 15 år, så det känns bra att det har kommit upp. Sen så är jag även väldigt nöjd med lådan/bokhyllan som sitter på vägen, den köptes i höstas på en loppis marknad för 190 kr.

2 kommentarer:

maria sa...

Verkligen perfekt hörn! Jag vill oxå ha ett sånt fotöljhörn!

Tessans matte sa...

Fint!!! Avis på dina fynd och framför allt fåtöljen - skitsnygg!

Subscribe