Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:07

Den vardagliga motionen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det är alltid lika jobbigt att ta sig ut på motion. Känslan före är så jobbig medan känslan efter att man motionerat är oslagbart härlig! Så idag tog jag mig i kragen och gick till syrran sen gick vi till ica och köpte kyckling som var min uppgift den här dagen. Sen gick vi tillbaka och jag lämnade av syrran och sen hem, min gissning är att det blev cirka 5,5 km. En lagom runda tycker jag. Det känns så bra att kombinera ett ärende man har med att motionera. Klappar mig själv på axeln!

Måste dessutom berätta hur det går med viktnedgången och lchf. Det har varit mycket fuskande med jul, nyår, kalas hit och dit och att man blir bortbjuden. Så lchf har det varit sisådär med, men nu är vi på rätt köl igen och vågen har börjat gå neråt igen. Jag bestämde mig för att jag fick äta allt gott under jul och nyår och målet var att inte gå upp mer än 1,5 kg och det var precis vad jag gick upp. Men det som är glädjande är att jag nu har lyckats gå ner det och är nu under den vikt jag hade innan jul. Så jag tycker nog att det var värt att smaska på alla godsaker på jul eftersom kilona inte satt kvar längre än såhär.

0 kommentarer:

Subscribe