Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:12

Pyssel

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


När jag googlade runt lite på pyssel så dök det upp en del fina saker som kändes enkla och billiga. Så jag vill inte ta på mig äran för att ha hitta på detta fina hjärta själv. Jag gick till erikshjälpen och köpte en bok med ganska stora sidor och fin gammal text och sen började slakten för att få fram detta fina mästerverk. Jag hade ingen beskrivning att gå efter så jag är nöjd med resultatet. Den pryder iaf toafönstret nu som tidigare varit lite tråkigt.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Fint... å en perfekt present till mig fast att jag inte ska ha nåt....

Men jag kan ta en ändå för den blev så fin.... lite avis är jag på din förmåga å fixa.. Kan ju inget sånt där ja e

Subscribe