Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:55

Nya lurar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Kolla in mina nya hörlurar! Jag har haft ett litet problem med mina hörlurar som jag har använt till skolan, ena luren hade gått sönder och de var inte alls täta så det funkade inte att erik kunde göra nånting när jag hade seminarium. så nu har jag letat runt ett tag och inte hittat nå bra lurar eftersom det måste finnas mikrofon oxå, men så jobbar en kompis på elektra och erbjöd sig att ta hem ett par åt mig. jag kan inget om ljud och teknik så jag litade helt på han. han sa att han skulle vilja ha såna här, vilket känns som ett gott tecken. och jag säger bara WOW! Jag har liksom aldrig haft bra musikanläggning men vilken känsla med dessa lurar. Man kan ha skithögt utan att det blir jobbigt, det är bara ett grymt soround ljud!

Nu sitter jag här och ska försöka råplugga på en tenta men jag vill ju bara lyssna på musik!

1 kommentarer:

maria sa...

Det kan ju inte bli surround med två lurar, då heter det stereo.. ;)

Subscribe