Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:42

Jag ska bli moster igen!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det bästa som hänt, efter Erik såklart är att jag blev moster till Molly. Hon är grym den ungen och jag längtar efter henne när jag inte träffar henne. Att höra henne skratta och att lära henne nya saker är det bästa. Nu ska jag få bli moster igen om sisådär 5 månader tror jag, denna gången till en pojke. Jag längtar mycke efter den nya krabaten och det ska bli spännande att se om även han blir ett yrväder.Molly för 1 år och 7 månader sedan, endast 2 dagar gammal.

3 kommentarer:

maria sa...

Åh nej! Kommer Anna ta mitt killnamn nu? Åhh jag kommer inte hinna producera en unge innan henne och ta Eddy!

Anna stålberg sa...

Det är lugnt Maria :) Det blir en Måns den här gången :)

maria sa...

Bra! Om du ändrar dig så kan jag kanske ta Måns istället, för det är ju oxå ett fint namn.. Molly och Måns, jag förstår :)

Svarar din kommentar här Emma: Jag vet att ni har 70D på Kapp Ahl, har faktiskt två stycken därifrån som snart är utslitna. Är lite kräsen och vill ha Balconette-stil på dom (eller vad det nu heter), annars ramlar tuttarna ur och man får ingen fin klyfta.. :) Jag har lärt mig efter år av dåliga bhar.. :)
Typ som den här, den vore bra.. http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_828186_F_2.jpg

Här om dagen blev jag mest arg på hennes attityd, hon var så snäsig och tyckte liksom att det var mig det var fel på som hade en udda storlek.. Vad hände med Kunden har alltid rätt liksom?

Subscribe