Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:20

joggingtur

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Idag hade jag bestämt mig för att jag minsann skulle ut och springa. Jag var peppad och gav mig iväg, det var jobbigt men det gick bra. Sprang på hyfsat bra tyckte jag, sen återstod bara den sista backen sen skulle jag ge mig. jag hade bestämt mig för att springa fram till ett visst hus men när jag hade cirka 200 m kvar så började jag känna mig spysjuk, det har jag ju gjort förr och då har jag stannat men den här gången tänkte jag inte ge mig.. med 50 m kvar av löpturen så kunde jag inte hålla tillbaka mer utan jag kräktes. faktiskt första gången jag kräks av att träna. det är ju inge farligt, det är bara ett kvitto på att jag tagit i. Äckligt då, men nu i efterhand känner jag mig nöjd med dagens träning eftersom jag vet att jag inte hade kunnat ta i mer.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Du tog musten ur dig - skulle jag vilja göra oxå. Inte spy men känna att jag gett allt.

Igår efter 2timmars prommisen var jag slut men annars känner jag att jag skulle kunnat pressa mig mer - jag har en stor reserv kvar.

Nån gång ska jag lyckas dra ur musten ur mig själv.

Duktig var du som fixade... du kanske är envisare än jag eller mer taggad.

Subscribe