Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:40

Bröllopskläder- check

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


Igår var jag och Erik i gävle och provade bröllopskläder. Nu är jag lugn igen för vi hittade så underbart fina kläder! Erik kommer bli så stilig, det var så roligt att se honom så bekväm i finkläderna. Jag provade 3 klänningar och den tredje kändes totalt rätt, det var inte alls vad jag hade tänkt mig men känns det rätt så är det rätt. Klänningen satt lite för tajt men om 3 månader ska jag tillbaka och prova den igen och se om den behöver läggas ut. Men jag är bestämd att det ska gå ändå, vi fick ju igen den det var bara att den var alldeles för tajt. Jag kunde inte andas eller sitta i den, men om 3 månader så ska förhoppningsvis några kilo vara borta och då borde det gå. Nu är jag faktiskt riktigt motiverad, tänker på klänningen hela tiden!

Jag köpte även en tiara. Jag hade ju planerat in att ha en tiara och lyckades hitta en som jag verkligen gillade. Jag vill hålla det mesta hemligt med hur bröllopet kommer se ut men tiaran kan jag iaf visa :) Fin fin fin!

1 kommentarer:

Bara faster som sa...

Skönt att ni båda hittade kläder som ni gillar och du, tiaran, den är jättefin...

Ser fram emot den 30/7 - jag är inte nyfiken bara lite vetgirig men jag får väl stå ut till den dagen...

Subscribe