Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:17

snart är det kväller

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tröttheten lämnade aldrig min kropp idag. jag blir helt kokko av att kliva upp tidigt på morgonen men jag brukar iaf bli människa framåt lunch men inte idag. jag jobbar idag samtidigt som jag ska plugga men jag fastnar hela tiden med blicken och stirrar mest. visst sköter jag mina arbetsuppgifter men det blir inte mycke av tentan gjord. jag har iaf gjort halva tentan på två dagar och har fortfarande 3 dagar på mig att bli klar så jag känner ingen panik. men det vore så skönt att bli klar lite tidigare för att kunna hinna med nån uppgift som jag ligger efter med.

jag sitter här och bara längtar hem till gubben som lagar mat tills jag kommer hem sen ska jag slänga mig i sängen och ta en power nap för att kunna orka med kvällen.

0 kommentarer:

Subscribe