Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:39

snart så kommer tomten tjalalalalalala

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

i helgen så köpte jag klart alla julklappar. alla och alla, det låter som att det var jättemånga men det är det ju inte. men när man tänker att jag ska bara köpa det och det och nåt litet till den och den så blir det ganska många ändå. men nu är jag iaf helt klar! det känns så skönt för de kommande helgerna nu innan jul ska jag jobba på kappahl så det är skönt att kunna stå där och titta på alla andra som stressar runt och veta att jag är klar. då ska jag bara stå till tjänst för andras inhandlande :)

den här veckan sitter jag och skriver tenta, sista tentan innan jul. sen hoppas jag att det ska lugna ner sig lite iaf. julstämningen börjar infinna sig så smått och jag längtar efter att vara lite ledig i några dagar.

1 kommentarer:

Viktoria sa...

Ja till en början blir det väl mest sommarboende, men vi åker dit nästan varje helg nu för det finns hur mycket som helst att fixa med ;) Ja men vi skulle kanske försöka sammanstråla något runt jul, då blir jag hemma en hel del. Bara något enkelt en fika och massa skvaller eller så?

Subscribe