Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:29

uppdatering av livet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

-lön och csn har betalats ut och livet är enkelt igen.

-damen som borde fixa en lägenhet till mig förhalar det hela och jobbar inte som hon borde. jag ringde henne idag igen så hon inte ska glömma bort vad hon lovar mig hela tiden.

-jag är sjukt trött på att vara sjukt sjuk hela tiden. nu har jag varit sjuk i snart en månad och jag längtar så grymt efter att träna och min kropp bara sväller hela tiden. några veckor utan träning och jag går upp flera kilo, snacka om dåliga gener. imorrn ska jag nog försöka mig på ett litet träningspass så får se hur halsen mår efter det.

-jag och anna var ute å åkte lite bil idag, det är så mysigt. det ska man göra på sommaren och numera så kan JAG köra alla dessa mysiga skogsbilvägar! hittade mycket fina hus. åkte på vägar jag aldrig åkt på och hittade ett hus jag faktiskt på riktigt skulle kunna tänka mig att bo i. det var inte till salu men när det är dax för mig att köpa hus så kanske det står ledigt, vem vet.

-jag längtar efter att åka tåg. jag saknar jönköping. jag måste ta en tur i sverige snart.

0 kommentarer:

Subscribe