Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:42

tenta - check

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

äntligen klar med tentan och det finns chans att den faktiskt blir godkänd. om det nu är så att jag har uppfattat uppgiften rätt, det var lite si och så med förståelsen. det mesta är mitt eget fel eftersom jag inte har orkat göra allt förarbete som krävs. men nu är den iaf inlämnad och helt fel kan den ju inte vara.

tänkte ju att jag skulle fira med nåt riktigt roligt ikväll. anna ska på nåt hemmaparty där det säljs hälsokost eller nåt sånt viktigt som man behöver, hon tyckte att jag skulle följa med dit iaf. vet inte hur kul det är men jag är sällskapssjuk så det är bättre än att vara hemma. får väl se hur mycket pengar de lyckas lura av mig..

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

hälsokost?

Dyrst och rätt oviktigt, tror jag

men jag kan ha fel.

Sjönt att du ä klar mä tentan

Tessans matte sa...

kycklingstudsarna var svårt tycker jag. jag blev lite yr

Subscribe