Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:31

spontanitet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är så förtjust i spontanitet. jag ogillar när jag är för uppbokad för att kunna vara spontan, att kunna vara spontan känns som en go vardagslyx. igår kunde jag vara det! det enda jag hade planerat var att åka på erikshjälpen. på morgonkvisten ringer anna och ber om ursäkt för att hon inte har haft någon framförhållning men hon undrar iaf om jag vill följa med på ikea. självklart ville jag det! vem kan tacka nej till lite shopping (tydligen vissa haha).

vi drog iaf iväg och min shopping blev hur bra som helst. kom på att jag ska byta färgtema hemma, bort med det röda och in med våren genom grönt och rosa. shoppade även lite nya kläder, alla kläder på rea så jag är grymt nöjd med att inte ha gjort av med så mycke pengar.

handlade detta påslakan och kudde. men även en blomma, doftljus och sugrör. erikshjälpen såg till att jag fick med mig ännu en glasburk hem och ett kakfat. klädshoppingen bestod av en kjol, en tröja, en kavaj och ett par örhängen. på hela dagen gjorde jag av med 600 kr. helt otroligt vad jag shoppar bra :)

0 kommentarer:

Subscribe