Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:36

tenta tenta tenta

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

när det är tentatider så handlar hela livet om det. idag hade jag klockan på 08.00 för att börja skriva på hemtentan men jag har lyckats roa mig med annat roligt hela dagen, besökte maria en sväng, hjälpte mamma med datorn, erikshjälpen, åkte till syster å umgicks med faster, sov middag, tittade på tv och kl 22 nu ikväll så hade min ångest blivit stor. jag satte mig och ansträngde mig hårt för att iaf komma igång med tentan eftersom den ska vara in senast 17.00 imorrn. nu är halva gjord! jag har funderat på den hela dagen, liksom bearbetat uppgiften så det gick fort när jag väl satte igång. då ska nog morgondagen inte bli så hemsk trots allt.

ska fira med nåt riktigt härligt när jag är klar imorrn.

2 kommentarer:

maria sa...

Ja, det är liksom så där man gör. Går och bearbetar det i hjärnan först. Funderar och skapar tankar som sedan skrivs ner i ett naffs. Fotnoter hittar man på i stunden bara, slår längst bak i boken och hittar nån lämplig sida.. :)

Tack för titten, och tack för mjölken och jästen! Bullarna blev godkända, inte mer. Smakar lite deg. :)

Tessans matte sa...

Hör`ru Emma vad var det jag skulle Googla? Vet att vi nämnde googla men jag minns inte på vad... gammal vett`u.

Subscribe