Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:02

måste börja träna igen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag blir det badminton igen. efter några veckors uppehåll så känns det skönt att börja träningen med något som är kul och inte så jobbigt. sen så borde jag ta en springtur eftersom sponsorloppet för handbollen närmar sig. vi ska alltså springa så många varv vi hinner på en bana under en timme åsså skulle vi hitta en sponsor som betalar för varje varv vi springer. jag har tyckt att det har varit jätte jobbigt att försöka få någon att sponsra men idag tog jag modet att fråga. härliga rotebergshandeln sponsrar mig! tack för det! så nu ska jag springa några veckor så jag faktiskt orkar springa den där timmen.

förresten på fredag ska jag kolla på en lägenhet i edsbyn, hoppas hoppas att den är bra för den är tom så då kanske jag kan flytta snart.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Kul med lägenheten - äntligen har den där människan fått fingrarna ur ar.....

Hoppas att det är stort kök.

Jag pratade med mormor om det här med lägenheterna på vad-det-nu-heter där vi Preem och hon trodde att det skulle kunna se olika ut i lägenheterna eftersom man i vissa kom in i köket men i moster kommer man i i v-rummet från hallen och sen köket!!??!!

Ja inte vet jag.

Lycka till i alla fall

Subscribe