Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:50

borta i huvudet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

spelade badminton och klarade knappt av att räkna poäng vilket inte har varit några problem tidigare.

men mitt huvud ballade ur riktigt när jag skulle åka och handla. jag behövde handla lite och orkade inte ta ett steg till idag så jag kom på den briljanta idéen att åka och handla på ica, eftersom jag har så nära till hemköp så tycker jag inte att det är okej att ta bilen dit, blir dessutom lite pinsamt om nån ser mig ta bilen 100 meter. så jag tog bilen för att åka till ica, klev ur bilen går in genom dörrarna och tar en korg och inser att jag inte alls har åkt på ica utan jag är på hemköp iaf! då kunde jag ju liksom inte vända ut igen. men jag suckade åt mig själv å undrar vart jag har lämnat huvudet nånstans.

dä ä slut mä mäg. det är oroväckande eftersom jag ska köra till falun imorrn och vara två dagar på högskolan. jag måste verkligen skärpa till mig.

2 kommentarer:

maria sa...

HAHAHAHAHAHAHAAA!! Det här var roligast idag! :D

Tessans matte sa...

Ett gott skratt förlänger livet och det fick jag mig ett nu. Jag brukar inte så ofta skratta rakt ut alldeles så här för mig själv men här hann jag inte stoppa det.....

Du måste verkligen vara borta i huvudet....hoppas du hittade hem i alla fall.

Kramis

Subscribe