Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:47

26/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vissa dagar är jobbigare än andra. idag var en sån. sjukt trött men bar iväg på lite praktik iaf. intressant dag. skolan har temavecka och idag diskuterades kärlek och relationer. det är så roligt och intressant att lyssna vad ungdomarna har att säga. samtidigt som jag sitter å tänker att de inte vet mycket om vad som ligger framför. jag trodde jag var vuxen och visste mycket när jag gick på högstadiet men förstår för varje dag som går att jag har grymt mycket kvar att lära.
slutade iaf tidigt på praktiken vilket var tur eftersom jag var så trött och behövde sova. behövde dessutom plugga vilket jag gjorde lite grann. men sedan ringde anna och lät mild på rösten, hon behövde hjälp. det skulle tydligen möbleras om i huset och de behövde mina muskler eftersom anna är för klen. men jag hade en bättre idé, jag frågade erik om inte han kunde komma dit oxå. han har mer muskler och jag slapp bära så mycket :) blev myskväll igen och jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde. får hoppas att jag slutar tidigt imorrn oxå.

0 kommentarer:

Subscribe