Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:39

skolan

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


jag är i falun på skolan idag och imorrn. den här dagen har varit så sjukt lång. började att jag åkte hemifrån vid halv 8 och sedan har jag suttit i skolan 9-18. fy för att gå i skolan till 6 på kvällen! de här dagarna handlar om lärande på olika sätt, alltså mycket kreativt. det fina här ovanför har jag och några till skapat idag för att visa att kunskap börjar med ett litet frö och växer sig sedan större, man lär hela livet och får bara fler och fler blommor. flummigt, ja. imorrn ska vi börja dagen i gymnastiksalen. jag brukar gilla gymnastiksalar men en klasskompis sa att hon hoppades att det skulle vara dans. DANS! jag hade inte tänkt tanken, NEJ det går inte! jag dansar inte.

nu är jag iaf i emma och rebeckas lägenhet och de är inte hemma. skulle ha följt med de på träning men eftersom jag gick så sent så hann jag inte. så de var borta när jag kom hit. helt otroligt att jag hittade, de har flyttat sen jag var hit sist. snappade upp typ halva vägbeskrivningen men hittade ändå, stolt!

usch nu borde jag läsa i boken som ska diskuteras imorrn men jag är ju såå trött...

0 kommentarer:

Subscribe