Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:39

20/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

trött som ett as i morse och hela dagen för den delen. men pallrade mig iväg till praktiken som jag trodde började kl 08.05. väl där så hittar jag inte min handledare så jag beslutar mig för att åka till bilbesiktningen och fördriva tiden där. besiktningsmannen kände igen mig och började prata om min kära bil och att jag inte verkade ha blivit nå friskare sen jag var där senast. men det viktigaste var att bilen blev godkänd! tjoohoo!

tillbaka på skolan så träffar jag på tobbe som nu har anlänt och berättar att de har temavecka och att vi börjar kl 10. jag som var så grymt trött imorse hade alltså kunnat sova 2 timmar längre, men jaja nu är bilen fixad och klar.

nu ska jag sova för att få lite ny energi eftersom jag ska skriva tenta två dagar framåt..

0 kommentarer:

Subscribe