Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:59

18/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

glömde datorn hos anna i fredags så jag har varit utan dator i helgen och det har gått bra. jag är visst inte så beroende av den som jag trodde. lite fullt upp nu de senaste dagarna, mycket händer. försöker fixa det här med lägenhet, verkar som att jag kanske kommer kunna flytta till 1 maj men det är inte riktigt klart och en del lösa trådar. men det är bara till att kämpa och ligga på så kanske jag kan börja packa snart.

sen så har jag lekt med min gamla vän klara. hon har bott borta i 3 år och jag bodde ju borta innan dess så det var väldigt längesen hon och jag bodde på samma ort men till sommaren flyttar hon och hennes man hem till edsbyn. det ska bli så roligt att få bo nära varandra så nu har vi umgåtts och fått lite tid tillsammans. både fredag och lördagskväll var fantastiskt roliga. umgicks med endel folk jag inte brukar umgås med och så blir det alltid när man är med klara och det gillas av mig! nya folk är kul! men nu är jag trött så jag har köpt en stor godispåse och lånat lite beckfilmer av anna. så nu blir det vila.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Med vila menar du att du sover och inte tittar på film, eller hur? För du svarade inte när jag ringde. Sömntuta.... Jag ringer igen.

Subscribe