Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:35

12/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ja jag lever. med nöd å näppe men jag börjar bli på gång igen iaf.

imorrn kommer domen för min bil, besiktningen ska säga sitt. det finns inga pengar till att laga nån bil den närmsta framtiden så det måste gå vägen. idag har jag klappat på bilen, sagt snälla saker och fyllt på lite saker under motorhuven. allt för att bilen ska vara glad och visa sig från sin bästa sida imorrn. tog hjälp av erik för att byta en lampa oxå. för min taktik är klar, det är dumt att förarga besiktningskillarna på onödiga skitgrejer då kanske de blir negativt inställda.hittade bilden som är tagen dagen jag köpte bilen! jag var så lycklig och är fortfarande. jag kan fortfarande tänka att det är helt sjukt att jag klarade körkortet och kunde köpa en bil. min egen. jag kan bara jag bestämmer mig.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Lycka till, tummarna hålls

Subscribe