Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:14

ombesiktning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ja tyvärr så ska pärlan få åka till besiktningen ännu en gång. det var nåt om läckage och rostskador på bromsrören bak. såhär löd en ganska klockren smskonversation efter besiktningen:

jag- det kunde varit värre. jag log allt jag kunde men han kunde tydligen inte se förbi det där.
svar- haha! bromsar är ju faktiskt ganska viktiga. även för unga tjejer som ler som tokar.

jag kan inte argumentera emot utan bara inse att det faktiskt är sant. imorrn ska jag ta mig iväg till en verkstad. även där ska jag se om ett leende kan underlätta. där tror jag nästan att det är mindre fördel att vara tjej, jag tror de kan kränga mig på mycke pengar eftersom jag inte har en aning om vad det bör kosta. jaja nya världar öppnar sig när man har bil, spännande.

0 kommentarer:

Subscribe