Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:33

10/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det får bli en innedag idag. hade planer för kvällen men jag hostar som en som rökt i 100 år så jag får nog vara hemma hela dagen om jag nånsin vill bli frisk. halsen och munnen kliar nåt så otroligt. vanligtvis när man har ont i halsen så vill man bara äta lena saker för halsen, igår köpte jag chips bara för att det ska raspa riktigt rejält när jag sväljer. en flaskborste skulle sitta fint.

ska väl ta å fördjupa mig i mina skolböcker eftersom jag skjutit upp det alldeles för länge. för imorrn hinns inte med nåt pluggande eftersom farfar fyller jämna 70 år så det blir kalasande och sedan mys med handbollstjejer på kvällen. så imorrn måste jag vara pigg som en mört.

ursäkta mitt icke så spännande liv just nu, men när jag blir sjuk så kretsar hela världen kring det :) snart är jag på benen igen och på måndag ska jag ta i med hårdhandskarna för att damen som hyr ut lägenheter i edsbyn ska ta mig på allvar och få lite eld i arslet. då blir det åka av i mitt liv igen!

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Köp och ät glass!! Så skönt när man har ont i halsen.

Krya på dig, gumman!

Synd om dig!!!

Ses imorgon

Tessans matte sa...

Nu först upptäckte jag - FEL DATUM det är inte september.

Du var sjuk igår va?

Subscribe