Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:31

jag är sjuk!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu är det konstaterat att jag är sjuk. farbror doktorn (som förövrigt var en kvinna jag inte förstod vad hon sa) såg på en gång att jag var sjuk. jag fick sitta och i väntrummet en längre stund och väl inne hos doktorn tog det en minut. jag behövde inte ens göra nåt halsodlingsprov eftersom det var så uppenbart att jag var sjuk och hade väldigt ont. tydligt mycket uppsvällt och varigt. hon frågade när jag senast åt antibiotika eftersom jag ofta har ont i halsen, jag minns inte ens när det var. kanske 10 år sedan eftersom jag aldrig får något och eftersom de konstaterar att det går över av sig själv. denna gången skrev hon ut det på en gång och jag känner hopp om livet igen!

0 kommentarer:

Subscribe