Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:59

mitt liv i +

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har tagit en idé av alex schulman

gårdagen pluggade jag mer effektivt än nånsin tror jag (+++++) kunde sluta tidigare än planerat med plugget och hann se top model (++++) drog sedan vidare till edsbyn (+++) för att träna lite box (++++) passet började med att vi skulle värma upp med afrikansk dans (+) men sedan så höjde jag och anna ribban för oss själva under passet och tog i mer än förra gången (+++++) så idag sitter jag här med en sjuk träningsvärk (+++) men det är bara till att köra igen för ikväll är det handbollsträning som gäller(++) men först ska jag plugga (+) hemtenta planeras att bli färdig idag (++++)

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Här kommer ett enkelt recept till pastan. Tagliatelle är gott.

Tonfisksås a la Mia:

1 burk tonfisk
1 burk creme fraiche
1 liten burk majs
1 bit hackad purjolök, om man vill - brukar jag hoppa över.

Ner med burkarnas innehåll i en kastrull och salta och peppra efter behag. Vitpeppar är godast i det här men man tar vad man har.

Puttra på tills varmt.

Ät och njut.

Ett tips! ta tonfisk i stora bitar inte salladstonfisk för det blir bara en "mölja".

Gött!!

Anna sa...

afrikanska dansen var väl inte värt nåt plus alls den, snarare ett minus!

Subscribe