Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:13

Sportlördag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

säger som faster, det blir inget gjort p.g.a. all idrott som är idag. kollade på skidor tidigare idag och sedan bar det iväg till bollnäs för att kolla handboll. arbrå div. 1, förlust igen. laget har många bra spelare men det är nåt som gör att de inte vinner. det ser lite tungspelat ut.. på torsdag blir det spel för oss mot arbrås utvecklingslag, hoppas DU kommer å kollar för jag lovar spänning! i bollnäs sporthall torsdag 19.30.

när jag sedan kom hem drog jag ut på en löprunda, en riktigt skön runda. flåset var bra och jag hade orkat en lite längre runda om inte den köttsliga delen av kroppen hade strejkat. magnus tycker alltid att jag klagar att jag har ont, men jag har ju ont. inatt vaknade jag av att det smällde till i ryggen så idag känns det som att nån kota ligger fel. men jag tror inte det är nån fara så jag sprang ändå, lite smärta får jag tåla.

nu är det skidskytte på TV som gäller.

och jag är sugen på detta:


0 kommentarer:

Subscribe