Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:21

vad tänker jag?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänk om jag skulle skriva ett inlägg om allt jag tänker. vilken röra det skulle bli, tror man skulle kunna säga dyngspridare åt det hela. alltså det är så mycket konstigt, roligt, sjukt, djupt och underbart som passerar genom mitt huvud. ibland tror jag att jag kan framstå som konstig och korkad men det är nog bara för att jag säger så mycket jag tänker. jag tror att alla har konstiga tankar men de flest håller det inne och verkar därför lite klokare än mig.

idag har jag tänkt många roliga tankar, en av de bara bubblar det i mig för att jag vill säga. men jag tror att det är en sån sak jag inte ska skriva på bloggen. det är en sjukt kul idé! kanske att jag skriver om den om jag genomför den med lyckat resultat :)

jag är en sjuk människa, om ni bara visste..

imorrn börjar skolan så då är det skärpning i hjärnan som gäller.

1 kommentarer:

Anna sa...

jag förstår precis.. =) samma här..jag framstår nog inte heller som den smartaste personen..

Subscribe