Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:25

mycket och nervöst

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

försökte ju ta tag i det där med skolan igår och insåg att jag borde ha gjort det tidigare. det är hur mycke som helst som man ska lära sig innan vi börjar och jag upptäckte att det var endel kurslitteratur som jag borde ha skaffat för längesen. jag blev nervös och kunde inte sova inatt, somnade kl 3 och tänkte att jag kunde ju sova länge idag. men icke, klockan 9 imorse kom mårten på besök. han råkar alltid dyka upp när jag sover, vi har lite olika dygnsrytm. men jag gillar oväntat besök och klev och var trevlig. lyckades ju bli bjuden på lunch hem till honom så då var det värt att kliva upp :)

stressade sedan runt och skulle försöka fixa kurslitteratur. det verkar som att jag lyckades fixa det ganska bra och hoppas kunna sova lite bättre inatt. för imorrn måste jag ut å träna lite och sedan blir det till att åka till bollnäs för att kolla på handboll. me like att titta idrott!

0 kommentarer:

Subscribe