Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:16

ny frisyr

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dax för förändring. jag verkligen avskyr mitt hår just nu. det enda som är bra är att det är långt, det gillas. men det som inte gillas är den hemska permanenten som jag har. så jag offrar längden på håret bara jag får bort permanenten. helst vill jag spara så mycket som möjligt av längden men då vet jag inte om det går få nån fin frisyr. det här kommer bli ett riktigt dilemma men jag lägger mitt liv i min frisörs händer. ja okej mitt liv var kanske att ta i, men det lät fint..

ja jag vet inte vad jag ska hitta på!

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

nåt rufsigt och busigt - kort eller låmgt spelar ingen roll för du passar i båda.

Livet med RDW. sa...

lätt de sista alternativet ;D TAGGA! hihi

Subscribe