Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:34

23/1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu måste jag berätta hur duktig jag har varit. har varit ute å sprungit nu på morgonen, tänkte springa och vända på ett ställe men när jag närmade mig så kände jag mig så pigg. så jag ändrade planen till att springa så länge jag orkade och sen gå resten. för er som känner till omgivningarna så sprang jag från anna till sommars, gick från sommars till träförädlingen och sprang sedan resten. alltså sprang jag kanske cirka 7 km och gick 1. jag måste ha tränat upp en bra kondition för jag kände mig inte helt död utan känner att nästa gång kan jag springa hela vägen runt. helt plötsligt känns det riktigt kul att träna när man ser att det ger resultat! dessutom så var det extra kul eftersom jag har fått mina nya träningskläder som gör att jag känner mig lite snyggare. ska skärpa mig med maten oxå så det visar sig på vågen och den här skittävlingen tar slut nån gång :)

Subscribe