Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:17

mästarnas mästare

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

kan vara ett av de bästa programmen... nånsin..

jag gillar allt med det. allt utom att det var roligare kändisar förra säsongen. men denna gång finns en klar favorit, Stefan Holm. han är imponerande. han kan typ allt. hoppas hoppas han får vara kvar länge, att de inte utmanar honom i duell bara för att han är ett stort hot.

när jag nu fått säga detta viktiga så måste jag sova. det första seminariet och min första redovisning stundar imorrn.

2 kommentarer:

Davidsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
klara sa...

hej hej! Nu är jag här och läser:) du är dej lik emma, roligt och se!! Sport och vinnarskallen har inte försvunnit! Jag kan inte annat än hålla med i det här inlägget, mästarnas mästare är kung och Stefan Holm är bäst!!

hoppas att det går bra och plugga!

kramar Klara

Subscribe