Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:19

drömmar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag tror att jag har kommit på varför jag ibland kan vara väldigt trött. mina drömmar stör mig. det är inte så att jag drömmer mardrömmar, det är mer att de bara är jobbiga. ofta så är det stressiga, oroliga drömmar. inatt t.ex. så drömde jag att jag var sen till handbollsmatchen. ni vet hur det är i drömmar, man har bråttom men kommer ingen vart. så var det inatt och jag blev väldigt stressad. ofta så vaknar jag p.g.a. mina drömmar för att jag inte vill drömma. jag minns nästan alltid mina drömmar och de är jobbiga. kan nog vara det som gör att jag blir trött, att sova oroligt och vakna hela tiden är verkligen inte kul. nä jag får skärpa mig...

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Här kommer fasters tolkning. Det verkar vara lite mycket för dig just nu. Du är stressad och har nog prestationsångest....nåt oroar i alla fall.

Fixa till det och du kommer sova som en björn......

Faster, drömtyderskan.

Subscribe