Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:28

tar saker i egna händer

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

- ingen verkar anmäla sig frivilligt till att köpa träningskläderna till mig så jag har tagit saken i egna händer och beställt de själv. träningen går ju bra och jag börjar känna mig riktigt snygg så snygga träningskläder är ett måste. snart kommer våren och då kan jag ha bara den fina dressen när jag tränar ute.

- alla säger att mannen kommer när man slutar leta. jag har legat lågt ett tag nu och väntat att han skulle komma å plinga på. men icke, ingen man i sikte. så nu tar jag saken i egna händer, öppnar ögon och öron för potentiella. vissa kan tycka att det låter desperat, men då tror du fel. anledningen till varför jag är singel är för att jag är kräsen. vore jag desperat hade jag faktiskt redan haft en kille... men jag ska ju ha den bästa så jag väntar, men att hjälpa till lite på traven måste ju vara okej. tidigare har jag tyckt att man liksom inte får flirta, man ska vara snäll å lugn å bara vänta. men äsch det skiter jag i numera, det är väl nu jag får flirta. hittar jag mannen snart så kommer jag ju aldrig få flirta. nä nu är jag ju som snyggast å trevligast. ( en sak till, ta inte allt jag skriver på blodigt allvar, jag är ganska skojfrisk och flinar mycker när jag skriver)

2 kommentarer:

Anna sa...

hihi..helt rätt..passa på ;) Jag och min kära vän jobbar hårt på att hitta en kille till dej vi ;) Men i och för sig så tror jag att du klarar det utmärkt själv oxå..

Tessans matte sa...

Man måste prova många för att hitta prinsen vet du väl

Subscribe