Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:32

i jkpg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gör massa roligt samtidigt som jag har det ganska lugnt och skönt här nere. träffar vänner, ikväll är det spelkväll som gäller. jag och sofie har varit ute och gått två gånger sedan jag kom ner. det är perfekt ut och gå väder, idag var det nog runt 10 grader och det är ju himlen när man kommer hemifrån. pratade med min avundsjuka mamma idag som berättade att det fortfarande inte går att gå ut hemma. hon var avundsjuk på allt, på att man kunde vara ute, på att jag kunde GÅ till köpcentret, på att jag skulle på ikea och på att jag ska gå och fika på café imorrn.

min viktnedgång går nog inte så bra, anna kommer garanterat vinna. men det unnar jag henne :) om jag har tur så har jag gått ner ett kilo men hon har tydligen redan gått ner 3! galet duktigt av henne! att gå på diet är inte så lätt när man inte är hemma. det blir massa mys hela tiden och jag kan inte stå emot allt gott de andra äter. jaja jag kommer gå ner mina kilon, kanske inte så snabbt som anna bara.bild tagen från tåget igår

0 kommentarer:

Subscribe