Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:42

jönköping

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tidigt imorrn bitti så börjar resan ner mot storstan. åker från alfta 06.02 och beräknas ankomma till jkpg kl 14.01. vi får väl se hur det blir med den saken, tågen och SJ brukar inte klara snö och kyla. att komma fram i tid är inget jag har räknat med. men jag har laddat upp med nya filmer och nya hörlurar till datorn så jag klarar mig. jag ser det som avkoppling att åka tåg, det finns inget att göra så det är bara vila och ta det lugnt som gäller. det gillas! har packat, mycke pengar följer med för det blir såklart en sväng på köpcentret A6, sen så har träningskläderna oxå åkt med. tävlingen i viktnedgång har ju startat och jag kan ju inte ha 4 dagar utan träning. har packat med badkläder och och ska försöka lura med sofie och simma, det ska visst vara bra träning.

å vad jag längtar till vännerna där nere. hoppas hinna träffa emil oxå, saknar han men det skulle jag aldrig erkänna för honom.

nu är det godnatt!

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Hur går det med tävlingen - ändrat kosten oxå? Eller bara ökat träningen?

Jag måste köra igång med en rejäl träning för annars går jag inte ner. Det går inte att vara så här slö helt enkelt.

Lycka till med tävlingen och allt annat och var rädd om dig på dina resor.

Anna sa...

måste bara säga emma att vågen stod på 77 i morse..så nu är det -3 kg för min del=)

Subscribe