Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:40

helt sjukt!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

matchen idag var otroligt rolig. vi vann med 27-5 tror jag det var. är iaf säker på att vi bara släppte in 5 mål för det var det viktiga för mig. efter första halvlek hade jag inte släppt in ett enda mål, alltså NOLL mål för gästerna i halvtid. det har jag aldrig varit med om förr och det var nog många runt omkring oxå som aldrig hade sett det. det var en häftig känsla. alltså laget vi mötte var ju inget att hurra för, de var inte så bra och skulle inte få några mål gratis av mig. i första halvlek hade jag ett grymt försvar som hjälpte mig, är så skönt när man kan lita på att de gör sitt jobb och sen kan jag sköta mitt. sen andra halvlek var både jag och försvaret lite sämre, men man ska inte klaga när de endast gör 5 mål och två av dom på straffar.

var helt slut när jag kom hem, hade tänkt städa men kände mig helt borta i både kroppen och huvudet. så har sovit 2 timmar nu men känner mig fortfarande borta. vi får se hur kvällen blir. gjorde illa min arm på träningen i torsdags oxå och den var hårt tejpad idag men efter matchen så hade jag väldigt ont. kan göra att det är därför som jag känner mig så döven oxå. ska försöka piffa till mig nu, ta en värktablett och lite zonsalva och bege mig till edsbyn för mys och koll på robinson finalen.

0 kommentarer:

Subscribe