Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:56

ingen kul dag idag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag brukar kunna njuta av att få ha en dag hemma och bara ta det lugnt. men inte en dag som denna för jag är sjuk. att vara sjuk är såå jobbigt, jag tycker alltid otroligt synd om mig själv och vill att hela världen ska kretsa runt mig. i natt så var en jobbig natt, vaknade vid tre av att jag bara gnällde å yrade, täcket gjorde ont och jag ville inte sova mer. men jag pallrade mig upp och tog två panodil och smörjde in min arm med zonsalva. det verkade göra susen för jag somnade om iaf.

men nu är jag vaken och den här dagen kommer bli lång. känner mig däckad och febrig. vill att nån ska komma å passa upp på mig å städa min lägenhet så jag kan slappna av. blir dessutom jobbigare att bara ligga när jag vet att jag har mycket att plugga och att jag absolut inte får vara sjuk på tisdag när jag ska till falun till skolan.

3 kommentarer:

Tessans matte sa...

Krya på dig och ta det lugnt idag... strunta i städningen, bara sov och medicinera....

Kolla på sport... just nu långlopp å skidor som jag ska gå å kolla på innan det är slut...

Ta´t lugnt

Tessans matte sa...

Ha`ru piggat på dej nåt?

Anna är tydligen oxå sjuk och jag tror jag är sympatisjuk för jag har fått ont i halsen.

Krya på dej...

emma sa...

jag mår lite bättre nu oxå, men jag har nyss tagit panodil så vi får se om det bara är dom som verkar. måste vara frisk imorrn iaf så det blir sova tidigt ikväll..

Subscribe