Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:26

30/1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


igår när jag kom till anna å magnus så fick jag en låda med gelehjärtan. jag hade alltså fått 2 kg hjärtan av syrrans svåger eftersom vår vikttävling nu är avslutad. nu vet jag inte riktigt hur jag ska tolka detta, om det var på riktigt för att vara snäll å gullig eller om det var för att nu kan jag minsann äta upp mig igen, fläska på bara :) men jag är positivt lagd idag och tycker att det var snällt att jag fick massa godis.

nu ska jag iväg å spela match nere på sporthallen så det är väl dax att dra sig upp ur sängen. idag är det faktiskt jag som ska stå så det är väl till å tagga!

2 kommentarer:

Kusin Bella sa...

lycka till! :)

Faster sa...

Tur att det inte var jag som fick godiset. Nu tycker jag inte så mycket om den där sorten men vad spelar det för roll.. jag skulle ha ätit upp dem ändå.

Ätit dem på direkten... kan inte spara....kanske att de räckt några dagar...

Snällt av honom att du fick hjärtan - jag tror som du att du är omtyckt....inte vill han sabba vikten din....Nääää

Subscribe