Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:52

JAG ÄR VÄRLDENS STÖRSTA KLANTARSEL!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag sitter här och är så arg på mig själv. kvällen skulle jag spendera lugnt och stilla hemma hos anna och magnus, de skulle åka bort så jag skulle få ta det lugnt. det sista magnus säger är: ta det lugnt och riv inte huset. jag svarar snabbt: jag ska bara ligga still här i soffan med datorn och tvn så jag inte kan förstöra något.


en halvtimme senare har jag totalförstört syrrans dator. jag skulle bara lägga ifrån mig den i soffan, den ligger lite dåligt så jag ska ta den och lägga den bättre. då glider den ner och slår i golvet. hur högt fall är det 70 cm?! skärmen går iaf sönder, man ser typ ingenting och det är ju inte nåt som går att laga. jag får panik och storgråter i min ensamhet. varför varför varför måste jag klanta till det hela tiden?!

jag hade tänkt att spara så mycke pengar som möjligt tills jag ska börja plugga. men nu måste jag köpa en ny dator till anna... FY VAD DUMT! JAG ÄR SÅ ARG SÅ JAG SKRIVER MED VERSALER OCH ORKAR INTE GÅ OCH LÄGGA MIG.

BYE BYE SPARPENGAR!

ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG

3 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

kan de inte få ut ngt på försäkringen då??? det måste ju gå emms!

Tessans matte sa...

Har inte du en drulle försäkring på din hemförsäkring? Datorn var ju din, eller hur?

Unknown sa...

:(

Subscribe