Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:52

gårdagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag vet inte om gårdagen går att beskriva med ord, den måste upplevas. det var iaf väldigt rolig, tur att jag åkte dit även om jag tvekade lite på hur bjuden jag var egentligen. jag räknade folket som var där och kollade på fotboll, 21 killar och 3 tjejer. ingen av killarna hade sina tjejer med sig förutom magnus som hade båda fru och barn med sig. så jag mobbade anna och undrade vad hon gjorde där. jag var ju ingens tjej så jag kände mig som en av grabbarna och kände mig därmed välkommen in i gänget! det var het stämning under fotbollsmatchen, tyvärr blev det lite deppigt när sverige förlorade. herrarna tömde i sig hyfsat mycke alkohol och många blev väldigt askalas...


sedan blev det dax för poker. jag kom in dit när de hade kört ett tag, men det var grymt spännande. jag hade kunnat stanna hela natten men syster hade ju ett barn att tänka på. jag undrar vem det var som vann egentligen?! det måste jag ta reda på...

jaja summan av kardemumman (konstigt uttryck) är iaf att det var väldigt roligt. det flesta var mycket äldre än mig men jag hoppas det blir fotbollsfest nån mer gång så jag kan snika in mig där.

0 kommentarer:

Subscribe