Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:59

12/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag bara varit less över det där med datorn igår. verkar svårt att få ut något på försäkringen men vi får kämpa, jag får kämpa. en kompis tyckte igår att jag inte skulle ta det så hårt, gjort är gjort. ja men det är onödigt å drygt ändå! hans råd var iaf: säg idiot högt till dig själv en gång sen får det vara bra. jag gjorde det och det blev faktiskt lite bättre.

nu sitter jag här och ser fram emot att jag ska på älgjakt imorrn! då ska jag släppa allt och njuta av att vara ute i friska luften.

har pratat med mamma nu, hon ska hjälpa mig med lite pengar. vi ska nämligen åka till gotland på bröllop, det kostar ju lite pengar men mamma sa nu att hon betalar färjan. tack och lov, vad snällt!


0 kommentarer:

Subscribe