Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:44

Sportlördag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagskvällen var fantastiskt roligt. twister är alltid en höjdare. här ser ni bilder ifrån den hetaste kampen på kvällen. jag och fredrik kämpade på väldigt länge och segrande ur striden gick... trumvirvel.... EMMA!



efter duellerna på twister kände vi för att vara lite snälla mot varandra. många vara stela så vi gjorde en massagering.


denna dag är en sportlördag. dagen började med att det plingade väldigt frenetiskt på min dörr kl halv 10. när jag väl pallrade mig upp ur sängen står där en pigg och glad mårten. senare var jag iväg på handboll i bollnäs, roligt med bra idrott. arbrå har ju gått upp i division 1 så handbollen håller hög klass här i bygden. fast denna match blev det förlust med 26-23.
senare ikväll blir det fotbollsfest! syrrans svåger har storbild och brukar ha fest när det är fotboll. så jag har lyckats få en inbjudan dit, eller jag bjöd nog in mig själv. aja det spelar ingen roll, kul ska det bli iaf! kände för riktig fotbollsstämning ikväll och det kommer jag få! heja Sverige! Go Zlatan!

0 kommentarer:

Subscribe